Last Updated:
تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت ۱۴۰۲ (مدارک، نوبت دهی،هزینه)

تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت ۱۴۰۲ (مدارک، نوبت دهی،هزینه)

فرمون تعویض پلاک چیتگر

مراحل تعویض پلاک خودرو

در حال حاضر تعویض پلاک با نوبت دهی اینترنتی انجام می شود و متقاضیان تعویض پلاک خودرو یا موتور بایستی پیش از مراجعه از طریق سامانه آنلاین nobatdehi.epolice.ir نوبت بگیرند.  با امکان اخذ نوبت اینترنتی در این سامانه با انتخاب روز و ساعت مراجعه از صف های طولانی و معطلی رهایی می یابید و با خیال آسوده در زمان رزرو شده در محل تعویض پلاک موردنظر حاضر می شوید.

ضمنا پیش از مراجعه به تعویض پلاک باید مالیات نقل و انتقال خودرو را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

پس از حضور در مرکز تعویض پلاک باید مراحل زیر را انجام دهید:

1-مراجعه به غرفه مورد نظر در ساختمان اداری طبق شماره برگه

2-بررسی نهایی مدارک داخل پوشه توسط کارشناس حقوقی غرفه و دریافت کاغذ تایید فنی خودرو توسط افسر حاضر در تعویض پلاک

3-دریافت کاغذ پرداخت وجه که میبایست از طریق دستگاه POS موجود در مرکز تعویض پلاک پرداخت شود. اگر خودرو یا موتورسیکلت دارای خلافی باشد، خلافی بایستی توسط فروشنده در مرکز تعویض پلاک پرداخت شود.

4-واریز وجه تعویض پلاک برابر تعرفه به حساب خزانه در باجه بانک ملی(که در سال 1401 قانون‌گذار هزینه تعویض پلاک را یکسان‌سازی کرده و اکنون هزینه تعویض پلاک، نقل و انتقال و صدور کارت سند، برای کلیه خودروها یکسان و برابر 373 هزار و 500 تومان است. در واقع 150 هزار تومان برای عوارض، 100 هزار تومان بابت پلاک و 50 هزار تومان بابت تعرفه کارت خودرو دریافت می‌شود. )

5-دریافت برگه ای برای فک پلاک و تحویل پلاک قدیمی و دریافت پلاک جدید پس از تایید نقل و انتقال و سند مالکیت خودرو

6-تحویل برگه ورودی و خارج شدن از مرکز تعویض پلاک

 

مراحل تعویض پلاک

مدارک تعویض پلاک و نقل و انتقال وسایل نقلیه

1-اصل سند فروش کارخانه سازنده (تولید داخل)

2-اصل کارت شناسایی وسیله نقلیه

3-اصل سند مالکیت وسیله نقلیه که توسط ناجا صادر شده است

4-اصل شناسنامه جدید یا کارت ملی متعاملین یا نمایندگان قانونی آنها

5-حضور فروشنده و خریدار یا نماینده قانونی آنها

6-ارائه برگ عدم خلافی

7-ارائه اصل فیش پرداخت بهای پلاک براساس تعرفه

8-مدارک احراز سکونت خریدار

9-ارائه اصل بیمه نامه شخص ثالث معتبر

10-ارائه اصل کارت معاینه فنی ( خودروهای شخصی و دولتی که بیش از 4 سال از مدل آن سپری شده باشد و خودروهای عمومی که بیش از یک سال از مدل آن ها سپری شده باشد.)

استعلام فوری خلافی خودرو با فرمون

 

شرایط و مدارک احراز سکونت

هر یک از مدارک زیر برای احراز سکونت و فک پلاک کافی است:

۱. ارائه سند مالکیت منزل مسکونی بنام خریدار وسیله نقلیه (همراه با قبوض مورد اشاره در بند ۹)

۲. ارائه سند اجاره هالوگرام دار دارای کد رهگیری منزل مسکونی بنام خریدار وسیله نقلیه(همراه با قبوض مورد اشاره در بند ۹) (اجاره نامه افرادی که با مراجعه به بنگاه های معاملات ملکی متخلف اقدام به اخذ اجاره نامه صوری به روز  می نمایند پذیرفته نمی شود)

۳. ارائه جواز کسب معتبر بنام خریداروسیله نقلیه(همراه با قبوض مورد اشاره در بند ۹)

۴. ارائه گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان با ذکر آدرس محل سکونت والدین که به تائید آموزش و پرورش منطقه رسیده باشد.

۵. ارائه معرفی نامه از اداره محل خدمت (ویژه کارکنان دولت و نیروی های مسلح) با ذکر آدرس محل سکونت کارکنان مزبور.

۶. در صورت ادعای سکونت خریدار در منزل والدین، ارائه سند (استیجاری- ملکی) بنام پدر یا مادر (همراه با قبوض مورد اشاره در بند ۹)

۷. ارائه سند واحد مسکونی بنام همسر خریدار وسیله نقلیه(همراه با قبوض مورد اشاره در بند ۹)

۸. در صورت عدم ارائه مدارک فوق الذکر براساس محل صدور شناسنامه اقدام می گردد (همراه با قبوض مورد اشاره در بند ۹)

۹. برای امکان احراز آدرس دقیق محل سکونت براساس مدارک ارائه شده در بندهای (۱،۲ ،۳، ۶، ۷، ۸ ) ارائه مدرک تکمیلی اصل فیش آب یا برق یا گاز به تاریخ روز برای احراز آدرس دقیق محل سکونت مالک الزامی می باشد.

۱۰. دفترچه بیمه تأمین اجتماعی معتبر مربوط به شهرستان محل اخذ کد پلاک (با توجه به عدم درج آدرس در دفترچه خدمات درمانی ،دفترچه خدمات درمانی پذیرفته نمی شود)

۱۱. برای ساکنین شهرها و روستاهای مرزی که در زمان جنگ تحمیلی به شهرهای دیگر نقل مکان نموده و دارای محل تولد و صدور شناسنامه مغایر با والدین خود می باشند ارائه خدمات با ارائه تأییدیه معتبر ممهور به مهر شورای محل / روستا بلامانع است.

۱۲. در صورت ارائه سایر مدارک توسط متقاضی نظیر فروشنامه منزل مسکونی مربوط به زمین های اوقافی، روستایی که به تایید شورای اسلامی محل رسیده، نامه های رسمی از ادارات عشایر و امور روستایی سازمان جهاد کشاورزی (عشایر) و ... ارائه خدمات صرفاً در صورت احراز محل سکونت با نظر مدیرفنی بلامانع خواهد بود.

۱۳. در خصوص سازمان ها ، کارخانجات، شرکت ها، اساسنامه و روزنامه رسمی که حداکثر دو سال از تاریخ ثبت در روزنامه گذشته باشد و براساس شهرستان محل ثبت شرکت با ذکر آدرس دقیق محل فعالیت اقدام گردد.

۱۴. در رابطه با سازمان ها، کارخانجات، شرکت ها که دارای شعبه و یا دفتر در سایر شهرها (به غیر از شهری که سازمان، کارخانه، شرکت در آنجا به ثبت رسیده) هستند، بایستی براساس مندرجات اساسنامه و روزنامه رسمی آنها با ذکر آدرس دقیق محل شعبه و  اقدام گردد.

هموطنان دقت نمایند مدیران فنی مستقر در مراکز می بایست سکونت فرد در آدرس ادعایی را بر اساس مدارک مورد اشاره احراز نمایند تا در صورت بروز حوادث ، تصادف ، ابلاغ تخلفات رانندگی  و وارد آوردن خسارت مالی و جانی ، امکان احقاق حقوق دیگران ممکن باشد.

همچنین با توجه به الکترونیکی شدن اکثر امور در پلیس راهور و ابلاغ از طریق تلفن همراه لازم است هموطنان شماره تلفن همراه معتبر و فعال را در هنگام تکمیل فرم ها ارایه  نمایند تا امکان ابلاغ جرایم ، پیگیری خدمات و...، امکانپذیر باشد.

 

نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو و موتور سیکلت

به تازگی امکان نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک از طریق سایت nobatdehi.epolice.ir آغاز شده است و مراکز تهران و سایر استانها نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک انجام می‌دهند و مراکز تا ساعت ۱۶ باز هستند. متقاضیان تعویض پلاک می‌توانند از سه روز تا یک دقیقه قبل از حضور در مرکز، نوبت خود را دریافت یا لغو کنند. دریافت نوبت اینترنتی مراکز تعویض پلاک، هیچ هزینه‌ای ندارد.

همچنین بر اساس ماده ۳۰‌ قانون مالیات بر ارزش افزوده، از تاریخ 1400/10/13 نقل و انتقال انواع خودرو و موتورسیکلت، به استثنای ماشین‌های راهسازی، کارگاهی، معدنی، کشاورزی و شناورها، مشمول مالیات نقل و انتقال می باشد.

بر این اساس، لازم است کلیه متقاضیان نقل و انتقال وسیله نقلیه، قبل از دریافت نوبت نقل و انتقال، ابتدا از طریق "سامانه سکوی وصول دیون سازمان امور مالیاتی" نسبت به استعلام بدهی مالیاتی و پرداخت مالیات اقدام فرمایند.

برای پرداخت مالیات نقل و انتقال به آدرس https://platform.cartax.ir/toll/login مراجعه کنید.

ساعت کار مراکز تعویض پلاک تهران

ساعت پذیرش مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در تهران و سایر استانها به طور معمول از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۴ و پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ خواهد بود.

بدیهی است ساعات یاد شده ، صرفا ساعت پذیرش مراکز بوده و در صورتیکه شهروندان در داخل مراکز پذیرش شده باشند تا هر ساعتی که کار آنها ادامه داشته باشد نسبت به ارائه خدمات به این افراد اقدام می شود.

 

 

ساعت کار تعویض پلاک

 

سوالات متداول تعویض پلاک

جهت دریافت پلاک تهران چگونه اقدام کنیم؟

دریافت پلاک هر استان مستلزم سکونت در همان استان است.

صدور کارت خودرو بعد از تعویض پلاک چگونه است؟

پس از انجام تعویض پلاک، ارسال کارت خودرو توسط پست انجام می شود که از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی قابل مشاهده است.

تعویض پلاک شهرستان در تهران به چه صورت است؟

اگر به تهران نقل مکان کرده اید و یا در تهران نیز دارای منزل مسکونی هستید با همراه داشتن مدارک سکونت به پلیس +10 مراجعه کنید. سپس به یکی از مراکز تعویض پلاک در تهران مراجعه کنید.

آیا تعویض پلاک نیاز به داشتن برگه معاینه فنی دارد؟

بله یکی از مدارک مورد نیاز برای تعویض پلاک، برگه معاینه فنی است.

برای به نام زدن خودرو یا موتورسیکلت به کجا مراجعه کنیم؟

برای به نام زدن خودرو یا موتورسیکلت، احتیاجی به رفتن به دفاتر اسناد رسمی نیست . طبق مصوبه مجلس بدون نیاز به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و تنها با مراجعه به مرکز تعویض پلاک، سند ماشین بنام شما صادر می شود.

 

آدرس مراکز تعویض پلاک

 

پلاک کدام خودروها تعویض نمی‌شود؟ 

خودرویی که شماره‌گذاری نمی‌شود حتما یکی از تأییدیه‌های محیط زیست و استاندارد را ندارد.

وسایل نقلیه ای که دارای نقص به شرح ذیل باشند خدمات تعویض پلاک و شماره گذاری را دریافت نمی کنند؛ خودروهایی که اصالت نداشته باشند و یکی از ارکان اصلی از جمله شاسی، اتاق یا موتور به صورت غیرقانونی عوض شده باشد؛ خودروهای تصادفی شدید که بیش از 60 درصد خسارت دیده باشند چرا که ایمنی لازم برای شماره‌گذاری را ندارند. خودروهایی که دو تکه هستند؛ خودروهایی که مدارک‌شان غیراصیل باشد. و همچنین خودروهایی که ایمنی‌شان از دست رفته و مشخصات فنی‌شان آسیب دیده باشد.

خودروهایی که در لیست توقیف قرار دارند تکلیف‌شان چه می‌شود؟

به خودروهای توقیفی و افراد ممنوع المعامله خدمت ارائه نمی‌شود. خودروهایی که ممنوعیت قضایی و توقیف داشته باشند تا زمان رفع توقیف نمی‌توانند خدمات دریافت کنند؛ همچنین خودروهایی که دستور منع خدمات از سوی مراجع قضایی و سازمان‌های ذی ‌صلاح در موردشان صادر شده باشد نیز در شمول خودروهایی هستند که نمی‌توانند تعویض پلاک انجام دهند.

مورد مهم دیگر در خصوص افراد است؛ اگر شخصی ممنوع‌المعامله باشد نیز نمی‌تواند برای تعویض پلاک اقدام کند.

مدت زمان معمول برای صدور و ارسال سند و کارت‌ وسایل نقلیه چقدر است؟

سند که در مراکز تعویض پلاک پرینت گرفته شده و در همان محل چاپ می‌شود اما کارت ماشین چون در یک کارخانه متمرکز چاپ می‌شود دو تا سه روز زمان می‌برد؛ با احتساب مدت زمان ارائه به پست و رسیدن به در منازل حداکثر یک هفته طول می‌کشد تا کارت ماشین به دست صاحبش برسد.

در صورت مفقودی چگونه افراد می‌توانند برای کارت یا سند مجدد اقدام کنند؟

افرادی که کارت خودروی شان مفقود شده باید به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند؛ در آن مراکز خودرو بازدید شده و متقاضی باید یکسری فرم‌های تعهد کشف عدم فساد را پر کرده تا در ادامه کارت جدید چاپ و ارسال شود.

اما برای اسناد مفقود شده چون بحث مالکیت مطرح است باید در روزنامه رسمی آگهی شود و بعد از گذشت 10 روز از زمان آگهی متقاضی برای طی مراحل و دریافت سند مراجعه کند.

پس از صدور کارت خودرو به آدرس متقاضی، اگر در زمان مراجعه پستچی، متقاضی حضور نداشت تکلیف کارت خودرو چه می‌شود؟

مدارک برای خودروهای نو شماره هم شامل کارت و هم شامل سند ماشین است؛ وقتی پستچی به آدرس ثبت شده مراجعه می‌کند در صورت نبودن فرد از همسایگان پرس و جو می‌کند اگر محرز شود که فرد متقاضی اصلا در آدرس اعلامی سکونت ندارد بلافاصله مدارک به ستاد راهور بازگشت خورده و امحاء می‌شود.

در این صورت شخص باید دوباره به یکی از مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و آدرس جدید و صحیح را اعلام کند تا دوباره کارت صادر و ارسال شود.

اگر آدرس صحیح بود و متقاضی حضور نداشت تکلیف چه می‌شود؟

اگر آدرس صحیح بود و فرد در آن ساعت در آدرس اعلامی حضور نداشته باشد پستچی تا سه مرحله به آدرس مراجعه می‌کند اگر باز هم حضور نداشت مدارک خودرو به مدت سه ماه در باجه معطله پست می‌ماند تا مالک خودرو مراجعه کند؛ اگر در این بازه زمانی هم مالک خودرو به پست مراجعه نکرد مدارک به پلیس راهور عودت داده می‌شود.

هزینه تعویض پلاک انواع خودرو 

در ادامه هزینه تعویض پلاک چند نمونه خودرو آمده است:

پژوپارس مدل ۱۴۰۰: یک‌میلیون و ۲۹۶ هزار تومان هزینه مالیات و ۳۷۵ هزار تومان هزینه پلاک که در مجموع یک‌میلیون و ۶۷۱ هزار تومان به‌اضافه هزینه عوارض شهرداری می‌شود.

تیبا مدل ۱۴۰۰: ۹۲۷ هزار تومان هزینه مالیات و ۳۷۵ هزار تومان هزینه پلاک که در مجموع یک‌میلیون و ۳۰۲ هزار تومان به‌اضافه هزینه عوارض شهرداری است.

برلیانس h۳۳۰ اتوماتیک مدل ۹۶: یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار تومان هزینه مالیات و ۳۷۵ هزار تومان هزینه پلاک که در مجموع یک‌میلیون و ۷۲۵ هزار تومان به‌اضافه هزینه عوارض شهرداری است.

سمند LX بنزینی مدل ۹۸: ۹۵۲ هزار تومان هزینه مالیات و ۳۷۵ هزار تومان هزینه پلاک که در مجموع یک‌میلیون و ۳۲۷ هزار تومان به‌اضافه هزینه عوارض شهرداری است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۳: ۵۲۴ هزار تومان هزینه مالیات و ۳۷۵ هزار تومان هزینه پلاک که در مجموع ۸۹۹ هزار تومان به‌اضافه هزینه عوارض شهرداری است.

رنو تندر ال ۹۰‌ای ۲، LP مدل ۹۵: ۹۴۰ هزار تومان هزینه مالیات و ۳۷۵ هزار تومان هزینه پلاک که در مجموع یک‌میلیون و ۳۱۵ هزار تومان به‌اضافه هزینه عوارض شهرداری است.

دناپلاس مدل ۹۸: یک‌میلیون و ۳۸۶ هزار تومان هزینه مالیات و ۳۷۵ هزار تومان هزینه پلاک و در مجموع یک‌میلیون و ۷۶۱ هزار تومان به‌اضافه هزینه عوارض شهرداری است.

رنوساندرو اتوماتیک مدل ۹۶: یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه مالیات و ۳۷۵ هزار تومان هزینه پلاک و در مجموع یک‌میلیون و ۹۷۵ هزار تومان به‌اضافه هزینه عوارض شهرداری است.

سوناتا LF مدل ۲۰۱۹: ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه مالیات و ۳۷۵ هزار تومان هزینه پلاک و در مجموع ۹ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان به‌اضافه هزینه عوارض شهرداری است.

نوبت دهی تعویض پلاک به صورت اینترنتی

اخیرا با توجه به ازدیاد متقاضیان تعویض پلاک و به لحاظ رعایت فاصله گذاری اجتماعی نوبت دهی تعویض پلاک به صورت اینترنتی انجام می شود. برای دریافت نوبت می توانید به آدرس https://nobatdehi.epolice.ir مراجعه کنید و نوبت خود را ثبت کنید. این طرح فعلا فقط در تهران در حال اجرا است و به مرور در سایر استانها نیز اجرایی خواهد شد.

آدرس مراکز تعویض پلاک خودرو در تهران

مرکز تعویض پلاک میثم

آدرس : تهران - کیلومتر17 جاده مخصوص کرج خ داروپخش خ اردیبهشت یکم

تلفن تماس مرکز : تلفن: 44989819-021

خدمات نقل و انتقال وسایط نقلیه سبک(سواری و وانت) ، نیمه سنگین و سنگین. پذیرش خودروهای نیمه سنگین و سنگین در این مرکز تا ساعت 12 می باشد. نوبتهای بعد از ساعت 12 وسایط نقلیه نیمه سنگین و سنگین پذیرش نمی شوند.

مرکز تعویض پلاک اتحاد (خودروهای سبک و موتور سیکلت)

آدرس:  تهران - بزرگره شهید زین الدین- خ احسان- خ پنجم غربی اتحاد

تلفن تماس مرکز : 77393232-021

مشاهده روی نقشه 

مرکز تعویض پلاک چیتگر

آدرس:  تهران - کیلومتر 11 بزرگراه شهید لشگری(مخصوص کرج)

تلفن تماس مرکز : 44901566-021

در این مرکز فقط به خودروهای سبک شامل سواری و وانت خدمات ارایه می شود.

مشاهده روی نقشه

مرکز تعویض پلاک خاوران (خودروهای سبک، سنگین و موتورسیکلت) آدرس: تهران- کیلومتر 10 جاده خاوران- بعد از سه راه خاورشهر- نبش قبرستان ارامنه

تلفن تماس مرکز : 35044000-021

مشاهده روی نقشه 

خدمات نقل و انتقال وسایط نقلیه سبک(سواری و وانت) ، نیمه سنگین و سنگین. پذیرش خودروهای نیمه سنگین و سنگین در این مرکز تا ساعت 12 می باشد. نوبتهای بعد از ساعت 12 وسایط نقلیه نیمه سنگین و سنگین پذیرش نمی شوند.

مرکز تعویض پلاک الغدیر(خودروهای سبک)

آدرس: تهران- یافت آباد- بلوار الغدیر- خ شهید اکبر حسینی

تلفن تماس مرکز : 66133857-021

در این مرکز فقط به خودروهای سبک شامل سواری و وانت خدمات ارایه می شود.

مشاهده روی نقشه 

واحدشماره گذاری مستقر در شرکت ایران خودرو

آدرس: کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج-مرکز شماره گذاری مستقر در شرکت ایران خودرو

تلفن تماس مرکز : ۴۴۹۳۴۴۴۵

واحد شماره گذاری مستقر در شرکت سایپا

آدرس: کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص کرج- مرکز شماره گذاری مستقر در شرکت سایپا

تلفن تماس مرکز : ۴۴۹۰۶۶۱۰

واحد شماره گذاری مستقر در شرکت آسان موتور

آدرس: کیلومتر ۸جاده مخصوص کرج-مرکز شماره گذاری شرکت آسان موتور

تلفن تماس مرکز : ۴۸۶۴۵۷۴۷

مرکز تعویض پلاک قزل حصار

آدرس: جاده قزل حصار- جنب بی سيم كمال شهر

تلفن تماس مرکز : ۳۳۳۵۹۷۷۱ (0261)

مشاهده روی نقشه

مرکز تعویض پلاک باقرشهر

آدرس: تهران - انتهای خ شهید رجایی- میدان شهید چله دوان- خ انرژی- ابتدای روستای قمصر

تلفن تماس مرکز : 56528656-021

 

آدرس مراکز تعویض پلاک موتورسیکلت در تهران

 

مدارک لازم تعویض پلاک موتورسیکلت

 

مرکز تعویض پلاک یادگارامام (ره) (موتورسیکلت)

آدرس:  تهران - بزرگراه یادگار امام- خ زنجان شمالی - جنب ستاد ترخیص خودرو

تلفن تماس مرکز :  66517521-021

مشاهده روی نقشه در این مرکز فقط به موتورسیکلت خدمات ارایه می شود. مرکز تعویض پلاک خلیج فارس(موتورسیکلت)

آدرس: تهران - کیلومتر 7 بزرگراه فتح(قدیم کرج) - بلوار خلیج فارس - خ رهنما

تلفن تماس مرکز : 66260268-021

مشاهده روی نقشه 

در این مرکز فقط به موتورسیکلت خدمات ارایه می شود.

مراکز تعویض پلاک شهرستان‌های تهران

شهریار: شهریار - میدان نماز، کیلومتر 2بلوار پلیس، خیابان دامداری

تلفن تماس مرکز: 65290269-021

مشاهده روی نقشه

برابر دستورالعمل های صادره از راهور ناجا، دریافت کدپلاک تهران در این مرکز ممنوع می باشد. متقاضیان دریافت کدپلاک تهران می بایست صرفا به یکی از مراکز تعویض پلاک های میثم ، چیتگر، اتحاد، الغدیر، خاوران و باقرشهر مراجعه نمایند.

مراکز تعویض پلاک مرکز استان‌ها

اصفهان 1: اصفهان - جاده اصفهان شيراز- بعد از شهرك سپاهان شهر- ضلع جنوبي شهرك راهنمايي ورانندگي تلفن: 121001-031

مرکز شماره یک اصفهان ویژه خدمات به انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین می باشد.

اصفهان2:  اصفهان - میدان ورزشکار- ابتدای جاده دولت آباد- جنب تاکسیرانی تلفن: 34620841-031  مشاهده روی نقشه

مرکز شماره 2 اصفهان ویژه خدمات به تاکسی ها، سواری کرایه، موتورسیکلت ها و سواری شخصی می باشد. در این مرکز خودرو سبک شخصی(سواری و وانت) مورد پذیرش قرار می گیرد که صرفا دارای پلاک استان اصفهان یعنی 13 و 23 و 43 و 53 و 67 باشد.

ارومیه: آذربایجان غربی / ارومیه - كيلومتر 5 جاده سرو ابتداي ورودي جاده جهتلو تلفن: 32763542-044  مشاهده روی نقشه

اراک: اراک - جاده خمين- بالاتر از دانشگاه آزاد واحد فلق تلفن: 34130161-086  مشاهده روی نقشه

اردبیل: اردبیل - انتهاي خيابان كشاورز تقاطع بزرگراه بسيج راه ملاباشي تلفن: 33724850-045  مشاهده روی نقشه

اهواز : اهواز - جاده اهواز اندیمشک- بعد از پلیس راه اهواز اندیمشک- جنب کانال شهید چمران سمت غرب  تلفن: 33832001-061  مشاهده روی نقشه

ایلام: ایلام - بلوار مهران پيچ آشوري (پليس سابق) تلفن: 33375002-084 مشاهده روی نقشه

بجنورد: بجنورد - بلوار ولايت دوراهي ميدان بار به سمت شهرك امام خميني تلفن: 32317310-058  مشاهده روی نقشه

بیرجند: بیرجند- بلوار مسافر- جنب ميدان تره بار تلفن: 32338128-056 مشاهده روی نقشه

بوشهر : بوشهر - جاده نيروگاه- جنب سردخانه 2000تني امكان تلفن: 33577169-077

تبریز: آذربایجان شرقی / تبریز - اتوبان شهيد كسائي، شهرك آزمايش، موسسه راهگشا تلفن:041-35456355  مشاهده روی نقشه

خرم آباد: خرم آباد - كيلومتر 5 خرم آباد به بروجرد- روبروي دانشگاه آزاد اسلامي تلفن: 33120413-066

رشت: رشت- كيلومتر 2 جاده انزلي- نرسيده به كارخانه پوشش- روبروي فرودگاه تلفن: 33700789-013  مشاهده روی نقشه

زاهدان: زاهدان - بلوار شهيد طباطبايي روبروي پرسي گاز تلفن: 33508664-054

زنجان:  زنجان - پايين تراز اراضي پايين- جنب پاركينگ راهنمايي زنجان تلفن: 33454046-024  مشاهده روی نقشه

ساری:  ساری - جاده ساری جویبار- کیلومتر 3 جنب باغ ارم تلفن: 33606167-011  مشاهده روی نقشه

سنندج:  سنندج - شهرک مولوی- جنب ترمینال تهران تلفن: 33513714-087  مشاهده روی نقشه

سمنان: سمنان - بلوار 15 خرداد شهرک غرب خیابان تلاش بلوک b-e تلفن: 33300584-023  مشاهده روی نقشه

شیراز: شیراز - انتهای بلوار امیر کبیر- بعد از پلیس راه شیراز- کازرون جنب باغ فدک تلفن: 38324371-071  مشاهده روی نقشه

شیراز 2: شیراز - بلوار ولایت- خیابان سلامی تلفن: 37418077-071

شهرکرد: میدان قمر بنی هاشم- کمربندی ایت الله هاشمی رفسنجانی- جنب میدان میوه و تره بار تلفن: 33333173-038 مشاهده روی نقشه

قم:  قم - بلوار شهید محلاتی- ابتدای جاده حاجی آباد  تلفن: 37300302-025  مشاهده روی نقشه

قزوین: قزوین - عوارضی اتوبان قزوین کرج پشت یگان موتوری نیروی انتظامی تلفن: 33297328-028

کرج: کرج - جاده قزلحصار- جنب پادگان آموزشی شهید چمران- روبروی شرکت آذین خودرو تلفن: 34010811-026 مشاهده روی نقشه

کرمانشاه:  کرمانشاه - کیلومتر 12 جاده بیستون- بعد از پایانه باربری- جنب پتروشیمی تلفن: 37103028-083

کرمان: کرمان - بلوار جمهوري اسلامي- بلوار هوانيروز- جنب سنگبري دنا تلفن: 32817540-034  مشاهده روی نقشه

گرگان: گرگان - انجیراب غربی تلفن: 32451233-017

مشهد 1:  مشهد - بلوار توس- بلوار کارگر(کارخانه قند آبکوه) تلفن: 37670416-051  مشاهده روی نقشه

مشهد2: مشهد - ابتدای جاده قدیم نیشابور- رباط طرق - خ ابریشم 5- مرکز تعویض پلاک شماره 2 تلفن: 33810936-051

همدان :  همدان - بزرگراه امام- ابتداي شهرك مدني- نرسيده به سه راهي قاسم آباد تلفن: 32544944-081  مشاهده روی نقشه

بندرعباس: بندرعباس - جاده قدیم میناب- روبروی دانشگاه هرمزگان تلفن: 33711260-076

یاسوج: یاسوج - بلوار كشاورز (شرف آباد)- بعد ازنمايندگي ايران خودرو تلفن: 33341493-074 مشاهده روی نقشه

یزد - بلوار جانباز شهرک رزمندگان انتهای شهرک تلفن: 38218406-035