استعلام خلافی خودرو برای اندروید
300,256
0 امتیاز
سوال شده در مشکلات فنی خودرو توسط (120 امتیاز)
راه شناسايي انژكتورهاي خراب چیست؟

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (5.1k امتیاز)
1- رقيق شدن پيش از موعد روغن موتور ، بعلت آببندي SEAL نامناسب سوزن STEM انژكتور در نشستگاه SEAT آن و در نتيجه ، نشتي بنزين از بالاي پيستون به درون كارتر و خراب شدن نابهنگام روغن
2- نياز به تنظيم مكرر و كم و زياد كردن ميزان سوخت نسبت به هوا ، بعلت گرفتگي سوراخهاي NOZZEL يا گشاد شدن آنها
3- توليد صداي خروخرو ناشي از خفه كار كردن موتور در دورهاي موتور كم
4- عدم دسترسي به توان قبلي موتور
5- مصرف سوخت بيشتر
دارای دیدگاه توسط (120 امتیاز)
اگر سيل آبندي انكژكتور با منيفولد مد نظرته :
اون سيل اگر آبندي نكنه موتور از كنارش هوا ميشكه و سوخت رو رقيق ميكنه.
ربطي به داخل كارتر و روغن موتور نداره.
اگر هم موتور ديزل باشه كه كمپرس رو از اون ناحيه رد ميكنه و اطلن روشن نميشه .

در داخل خود انژكتور هم چه نوع بنزني و چه نوع گازوئيل از قسمت هاي پلاستيكي خبري نيست تازه خود اون سيت و سوزن فلزي هم به علت فشار در زمان تزريق خورده ميشن و...

يك نكته رو بگم :
بر خلاف تصور عموم روزنه هاي تنگ مانند سوراخ انژكتور و ژيگلور كابراتور كه در آنها مايع به سرعت زياد در جريانه , بر اثر سرعت عبور سيال ( متقطع كوچك =>> سرعت زياد) پر سرعت گشاد ميشه  تنها در صورت عدم استفاده از فيلتر و داشتن ناخاصي فراوان در سيال ممكنه اين مجرا مسدود يا نميه مسدود بشه و در صورت استفاده از سيال نا مناسب حالت چسبندي رخ بده.
دسته بندی
...