Last Updated:
پیگیری خلافی پرداخت شده

پیگیری خلافی پرداخت شده

فرمون

یکی از مشکلاتی که اغلب کاربران سامانه راهور 120 با آن مواجه می شوند، پیگیری پرداختی خلافی است. از آنجا که سامانه راهور پس از 72 ساعت به روز رسانی می شود بنابراین در صورت پرداخت خلافی و استعلام مجدد خلافی خودرو تا 72 ساعت، مجددا جریمه خود را در لیست خلافی خواهید یافت.

در توضیحات سایت راهور آمده است:

هموطن گرامی :

محتویات این بخش ازسایت آفلاین بوده وبه هیچ وجه به بانک اطلاعاتی پلیس راهورمتصل نمی باشد و یک نسخه بروزرسانی شده با تاریخ مندرج زیر ، از سایت اجرائیات پلیس راهور می باشد .
بدلیل حجم بالای داده هاوعدم ارتباط آنلاین به بانک اصلی ،درحال حاضربهنگام رسانی اطلاعات بصورت هفتگی مصوب واجراگردیده است.
به استناد قانون جرائم رایانه ای باسوءاستفاده کنندگان ،متخلفین ومزاحمین سایبری برخوردقانونی خواهدشد.
بعد از استعلام میزان تخلفات می توانید از طریق ارتباط با درگاه بانک ملی و با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت اقدام به پرداخت مبلغ جرائم خود نمائید .
توجه : در صورت پرداخت مبلغ جرائم از طریق این سایت اطلاعات با تاخیر 72 ساعت در سامانه مرکزی پلیس راهور درج خواهد شد که در بروزرسانی بعدی اطلاعات تخلفات سایت قابل رویت خواهد بود .

اگر قبض خود را با برنامه فرمون پرداخت نموده اید پس از پرداخت اطلاعات تراکنش و کد پیگیری آن به شما پیامک می شود. اگر به هر علت این پیامک را دریافت نکرده اید و یا سهوا آن را پاک کرده اید. در ادامه روش پیدا کردن اطلاعات تراکنش توضیح داده شده است:

چنانچه قبض خلافی را از سامانه بانک سامان و یا کد ussd دستوری این بانک به شماره #724* و یا اپلیکیشن فرمون پرداخت کرده اید می توانید با شماره گیری همین کد #724* و انتخاب عدد ( 9-سایر) و سپس انتخاب عد (1- گزارش) لیست پرداخت های خود را همراه با کد پیگیری تراکنش دریافت کنید. همینطور با مراجعه به بخش پیگیری قبوض پرداخت شده در وبسایت بانک سامان به آدرس https://bill.samanepay.com/Public/BillStat.aspx می توانید با وارد نمودن شناسه قبض و شناسه پرداخت ، اطلاعات تراکنش را دریافت کنید.

همینطور می توانید 3 ساعت پس از پرداخت قبوض جرائم راهنمایی و رانندگی به صورت آنلاین به دفاتر پلیس + 10 مراجعه و خلافی خود را استعلام کنید تا اطلاعات قبض خلافی پرداخت شده را دریافت کنید و از حذف جریمه از لیست تخلفات رانندگی تان مطمئن شوید.

اگر خلافی خود را از سایر روشها پرداخت نموده اید در قسمت نظرات شیوه پرداخت خود را بیان کنید تا کارشناسان ما شیوه پیگیری خلافی پرداخت شده را اعلام کنند.