Last Updated:
نوبت گیری اینترنتی معاینه فنی تهران در سال ۱۴۰۲

نوبت گیری اینترنتی معاینه فنی تهران در سال 1402

فرمون

سامانه نوبت دهی آنلاین معاینه فنی تهران چند سالی است که راه اندازی شده است. به شهروندان توصیه می‌شود جهت به حداقل رسیدن زمان معطلی در مراکز نسبت به استفاده از این سامانه اقدام و با وقت قبلی به مراکز مراجعه کنند.

اخذ نوبت معاینه فنی در سامانه تهران من

به تازگی و با هدف تسهیل در امکان دسترسی به سامانه نوبت دهی اینترنتی، امکان اخذ نوبت معاینه فنی از طریق سامانه "تهران من" فراهم شده است.

شهروندان می توانند برای پرداخت هزینه معاینه فنی از شارژ کیف پول شهروندی در سامانه تهران من استفاده کنند.

پس از ورود به سامانه تهران من از بخش خدمات حمل و نقل، روی نوبت دهی معاینه فنی بزنید.

توضیحات سایت تهران من در خصوص اخذ نوبت معاینه فنی:

  • در صورت اخذ نوبت اینترنتی امکان لغو نوبت تا 2 ساعت قبل از فرا رسیدن زمان نوبت با مراجعه به قسمت سوابق رزرو معاینه فنی در سامانه تهران من امکان پذیر و در زمان کمتر از 2 ساعت مانده به نوبت این امکان وجود ندارد .در غیر اینصورت امکان استرداد هزینه مربوطه وجود نخواهد داشت.
  • صدور معاینه فنی برتر تنها در مراکز بیهقی ، سراج ، الغدیر ، نیایش ، شهید آبشناسان ، شهید چمران ، شقایق ، دماوند و خاوران امکان پذیر می باشد ، لذا از اخذ نوبت در سایر مراکز خودداری فرمایید.
  • در صورت مراجعه و ثبت پذیرش در هر یک از مراکز معاینه فنی ، تا 15 روز پذیرش در سایر مراکز امکان پذیر نمی باشد . لذا با عنایت به عدم امکان پذیرش و استرداد وجه از اخذ نوبت اینترنتی در سایر مراکز خودداری فرمایید .
  • استفاده از خدمات سیستم نوبت دهی برای خودروهای گاز سوز امکان پذیر نیست.این خودروها بایستی قبل از معاینه فنی نسبت به تایید سیستم CNG اقدام نمایند.
  • خودروهای تاکسی در صورت عدم استفاده از تخفیف های سازمان تاکسیرانی می توانند از خدمات نوبت دهی این سامانه استفاده نمایند.
  • ثبت نام اینترنتی خودروهای سبک دیزلی تنها در مرکز شقایق امکان پذیر است.
  • در صورت گذشت زمان نوبت اخذ شده ، هزینه پرداختی تا 14 روز محفوظ است. ثبت نام کننده می تواند نسبت به مراجعه به آن مرکز بصورت معمول اقدام نماید.
  • جهت لغو نوبت ، به قسمت سوابق رزرو معاینه فنی در سایت تهران من مراجعه نمایید
  • قسمت پذیرش خودروهای دارای نوبت اینترنتی در مراکز معاینه فنی ، مجزا می باشد . ( لطفا از ایستادن در صف خودروهای پذیرش حضوری و پرداخت هرگونه وجه خودداری فرمایید. )
  • در صورت مردودی در آزمون های معاینه فنی تا 15 روز از اخذ نوبت اینترنتی برای آن مرکز و سایر مراکز معاینه فنی خوددرای فرمایید . بدیهی است هزینه اخذ گردیده قابل استرداد نمی باشد .
  • در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید در وقت اداری با سامانه پشتیبانی 96006000 تماس حاصل نمایید.

 

در مرحله بعد پس از انتخاب خودرو، نوع سوخت خودرو، انتخاب مرکز معاینه فنی، انتخاب تاریخ، انتخاب ساعت، دکمه کسر از کیف پول شهروندی و رزرو را بزنید تا نوبت معاینه فنی برای شما ثبت شود.

به غیر از استان تهران در استانهای اصفهان، مشهد و قزوین نیز امکان اخذ نوبت به صورت اینترنتی وجود دارد.

برای کسب اطلاع از نحوه نوبت گیری اینترنتی در اصفهان این مطلب را بخوانید.

برای کسب اطلاع از نحوه نوبت گیری اینترنتی در خراسان رضوی و مشهد این مطلب را بخوانید.

برای کسب اطلاع از نحوه نوبت گیری اینترنتی در قزوین این مطلب را بخوانید.