Last Updated:

خدمت جدید ستاد معاینه فنی به سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی

فرمون

سرپرست ستاد معاینه‌فنی خودورهای تهران از اعزام واحد های سیار معاینه فنی به ادارات و دستگاه های متقاضی خبر داد.

حسین مقدم سرپرست ستاد معاینه‌فنی خودورهای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: واحد‌های سیار ستاد معاینه فنی شهر تهران خدمت جدیدی به ادارات و سازمان‌ها ارائه می‌دهد. سازمان‌هایی که تعداد خودرو‌های زیای دارند و تقاضای انجام معاینه فنی داشته باشند می‌توانند تقاضای خود را به ستاد معاینه فنی ارسال کنند. وی گفت:ستاد معاینه فنی واحد‌های سیار را برای انجام معاینه فنی به سازمان‌های متقاضی اعزام می‌کند و در محل به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.

[irp posts="516" name="لیست آدرس و ساعت کار مراکز معاینه فنی خودرو تهران"]

سرپرست ستاد معاینه‌فنی خودورهای تهران تصریح کرد:با اعزام واحد های سیار به سازمان، خودروهای دیگر هم می توانند از این خدمت استفاده و برای دریافت معاینه فنی اقدام کنند. مقدم در پاسخ به این سوال که در حال حاضر وضعیت معاینه فنی خودرو‌هایی دولتی و نظامی چگونه است، گفت:با اجرای طرح کنترل آلودگی هوا در تهران، کنترل خودرو‌ها دارای معاینه فنی صد در صد توسط دوربین‌های و مکانیزه انجام می‌شود و در صورتی که خودرویی معاینه فنی نداشته باشد آن را جریمه می‌کند و قطعا دوربین‌ها نمی‌توانند تشخیص دهند یک خودرو نظامی و یا شخصی است، همین موضوع باعث شده تمام خودرو‌های برای گرفتن معاینه فنی مراجعه کنند.

سرپرست ستاد معاینه‌فنی خودور‌های تهران ادامه داد:با اجرای طرح کاهش در تهران تمامی دستگاه‌های اداری و نظامی در تهران برای دریافت معاینه فنی مکاتبه داشتند.