Last Updated:

مشکل و اختلالات رایج سایت راهور 120 (استعلام خلافی)

فرمون

به گزارش فرمون: اکثر افرادی که به سایت پلیس راهور 120 (به آدرس rahvar120.ir ) جهت استعلام خلافی و پرداخت جرایم رانندگی مراجعه می کنند با مشکل کندی سایت و ... مواجه می شوند و ترجیح می دهند از سایر روشها برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو استفاده کنند. این مسئله زمانی که مهلت بخشودگی جرایم رو به پایان است بیشتر اهمیت می یابد.

-سایت راهور جهت امنیت بیشتر، اطلاعات را به صورت آفلاین و با تاخیر یک هفته ای نمایش می دهد (همچنین شما به این سرویس از خارج از کشور دسترسی ندارید) و چنانچه بخواهید از تخلفات خود در هفته اخیر با خبر شوید بایستی به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید که مستلزم پرداخت هزینه جداگانه برای پرینت تخلفات و (در صورت درخواست افراد) پرداخت هزینه برای مهر کردن پرینت است.

پیام سایت راهور:

محتویات این بخش از سایت آفلاین بوده وبه هیچ وجه به بانک اطلاعاتی پلیس راهور متصل نمی باشد و یک نسخه بروزرسانی شده با تاریخ مندرج زیر ، از سایت اجرائیات پلیس راهور می باشد . بدلیل حجم بالای داده هاو عدم ارتباط آنلاین به بانک اصلی ،درحال حاضر بهنگام رسانی اطلاعات بصورت هفتگی مصوب واجراگردیده است.

-از دیگر مشکلات این سایت، کد کپچا است که کاربران اغلب در وارد نمودن صحیح کد دچار مشکل می شوند.

در سایت فرمون یک نسخه سریعتر از rahvar120 را آماده کرده ایم که نیازی به وارد کردن کد کپچا نیست و به راحتی می توانید خلافی خودرو خود را استعلام کنید.

در میان تمامی روشهای موجود برای استعلام خلافی خودرو، یکی از بهترین روشها استفاده از اپلیکیشن ها است. اپلیکیشن فرمون نیز با گردآوری چندین ویژگی کاربردی در یک اپلیکیشن از جمله استعلام خلافی خودرو، نمره منفی گواهینامه، نمایش ریز خلافی ها، امکان پرداخت آنلاین خلافی، هشدار محدوده کنترل ترافیک و زوج و فرد،استعلام بیمه شخص ثالث و ... به عنوان یکی پراستفاده ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های استعلام خلافی خودرو شناخته می شود. جهت دانلود آخرین ورژن فرمون می توانید روی لینک زیر کلیک کنید: